Ամփոփում ենք 2021 թվականը:

Ամփոփում ենք 2021 թվականը:

Տարին ամփոփում ենք «Խոշորացույց»-ի հարցերով՝

Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ 2022 թվին, որ պակասում էր 2021-ին:

Ես կուզենայի ունենալ թուր ու ձի:

2021 թվից ո՞ր օրը միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:

Այս տարվանից ամենից շատ ինձ դուր են եկել իմ ծննդյան օրն ու այն օրը, երբ գնացի Եգիպտոս:

Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը այս տարվա մինչև այս օրը:

Ունեցա <<Մատանիների տիրակալը>> գիրքը և սկսեցի այն ընթերցել:

Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:

Չգիտեմ:

Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:

Իմ գնած ամենալավ բանը համեմն է:

Ու՞մ կուզեիր գովել:

Ոչ մեկին:

Ի՞նչն է ամենաշատը քեզ ոգևորում:

Ինձ ամենաշատը ոգևորում է խաղալը:

Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:

Ես ամենաշատը կուզեի խաղալ:

Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:

Անշարժ նստել:

Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:

<<Ամերիկայի լավագույն խոհարարը>>

Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը:

Ես կարդում եմ իմ համար ամենալավ գիրքը, որը<<Մատանիների տիրակալ>>-ն է:

Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմը այս տարի:

Իմ սիրելի ֆիլմը հինգ տարեկանից ես համարում եմ  <<Մատանիների տիլակալ>>-ը՝ աշխարհի ամենալավ ֆիլմը:

Ի՞նչ էիր ուզում 2021-ին և չստացար:

Ես ուզում էի ունենալ թուր և ձի:

Ի՞նչ էիր ուզում 2021-ին և ստացար:

Ես ստացա տիկնիկ, կոնֆետներ և անակնկալ:

Ո՞րն է 2021 թվականի քո լավագույն լուսանկարը, տեղադրիր այստեղ:

Սեպտեմբերից առ այսօր ամենահետաքրքիր ուսումնական նախագիծը:

Իմ ազգանման պատմությունը։

Սեպտեմբերից առ այսօր ամենահետաքրքիր ուսումնական ճամփորդությունը:

Ամենահավես ճափորդությունը եղել է ճամփորդությունը դեպի Արատես:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով