Ճամբարականի անհատական պլան

Օր — 12.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցեուլ եմ ընդհանուր պարապմունքին,

ստուգատեսներին, ճամփորդություններին:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Երեկոյան ընտանիքով գնացինք մեր ընկերների մոտ, այնտեղ հայրիկս բոլորի համար հեքիաթ պատմեց:

Օր — 13.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Ընդհանուր պարապմունքից հետո զրուցել ենք օրվա անելիքների մասին:

Հետո կերել ենք մեր նախաճաշիկները, որից հետո Գայանե Գամլետովնան պատմեց արջուկի մասին հեքիաթ:

Հեքիաթից հետո ուղևորվեցինք թատրոն Սպիտակաձյունիկի և յոթ թզուկների մասին թատրոն: Ինձ ներկայացումը շատ դուր եկավ:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Մայրիկս թելադրեց փոքրիկ տեքստ Ծղրիդի մասին, որի մեջ ընդամենը մեկ սխալ ունեի, դա փախչել բառն էր:

Անգլերենից գրեցի մի քանի նախադասություն N տառի վերաբերյալ:

Նայեցի իմ սիրած ֆիլմի՝ Մատանիների տիրակալի երրորդ մասը:

Օր — 12.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցեուլ եմ ընդհանուր պարապմունքին,

ստուգատեսներին, ճամփորդություններին:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Երեկոյան ընտանիքով գնացինք մեր ընկերների մոտ, այնտեղ հայրիկս բոլորի համար հեքիաթ պատմեց:

Օր — 14.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Ընդհանուր պարապմունքից հետո աշխատել ենք բլոգում, Շիրակի մարզի մասին տեղեկություններ են կարդացել, զրուցել ենք գոյականի մասին:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբին:

Դիտել եմ ՛՛Գանձերի կղզին՝՝ ֆիլմը

Օր — 15.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Այսօր Գոռի մայրիկը Արթիկի բարբառով հեքիաթ է պատմել: Մարզվել ենք մարզական դահլիճում:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Հայերեն թելադրություն եմ գրել Թիթեռների մասին, անգլերեն նախադասություններ եմ արտագրել ու կարդացել:

Դիտել եմ ՛՛Մուլան՝՝-ի մասին ֆիլմը

Օր — 18.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Ընդհանուր պարապմունքից հետո քննարկել ենք մայրենիի ֆլեշմոբը: Ծանոթացել են Movie Maker մոնտաժային ծրագրին:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Եղբորս հետ փորձել եմ մոնտաժ անել:

Թելադրություն եմ գրել Արագիլի մասին:

Դիտել եմ սովետական ՛՛Դեղին ճամպրուկի ճամփորդությունը՝՝ ֆիլմը:

Օր — 19.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Սովորոլ ենք ՛՛Բուլուլ՝՝ և ՛՛Կարնո քոչարի՝՝ պարերը, զրուցել ենք կաթի և կաթից ստացվող մթերքների մաին:

Հայրիկս պատմել է ՛՛Քաջ Նազարը՝՝ հեքիաթը:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Անգլերեն նախադասություն եմ գրել ու կարդացել: Լսել եմ ռուսերեն հեքիաթ:

Դիտել եմ սովետական ՛՛Գողացված ժամանակը՝՝ ֆիլմը

Օր — 20.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Սովորել ենք ՛՛Մայրոքե՝՝ պարերգը: Այցելել ենք ագարակ, ձիերի համար ուտելիք ենք փոխանցել ու ձի ենք վարել:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Հայերեն թելադրություն եմ գրել Բուի մասին:

Դիտել եմ սովետական ՛՛Ալադինը և կախարդական լամպը՝՝ ֆիլմը:

Օր — 21.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին

Կրկնել ենք մեր սովորած պարերգերը, մասնակցել ենք ՛՛Երկրաշարժ՝՝ թեմայով վարպետության դասին, այդ թեմայով մուլտֆիլմ ենք դիտել:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Թելադրություն եմ գրել Սոխակի մասին:

Դիտել եմ ՛՛Վայրի նախնիները՝՝ մուլտֆիլմը:

Օր — 22.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ազգագրական փառատոնի:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Այցելել եմ Մայր դպրոց, մասնակցել եմ մեդիա-ուրբաթին:

Ընտանիքով այցելել ենք ՛՛Թելեթրիփ՝՝ գրքի հեղինակ Լիլիթ Հակոբյանին, որը մեր ընկերն է: Նա այդ գիրքը գրել է իր աղջիկներից մեկի հետ, իսկ մյուս աղջիկը գիրքը նկարազարդել է:

Օր — 25.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին, զրուցել ենք դդումի մասին, դդմասիկներ ենք հորինել:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբին:

Օր — 26.01.2021

Ճամբարական՝ Արփի

Ջոկատ՝ Մենք

9:00-13:30 ճամբարային գործունեություն Արևելյան

դպրոցում

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքին, սովորել ենք google քարտեզից օգտվել, հեծանիվ ենք վարել, զրուցել ենք դդումի մասին:

13:30-21:00 ճամբային գործունեություն ընտանեկան

դպրոցում

Կարդացել եմ Անդերսենի ՛՛Հրահանը՝՝ հեքիաթը:

 

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով