1. Ո՞րն է քո սիրելի վայրը Արևելյան դպրոցում, կցի՛ր նաև լուսանկարը։

Արևելյան դպրոցի իմ ամենասիրելի վայրը Տեխնոլոգիյայի կաբինետն է, այնտեղ կան զանազան նկարներ, տիկնիկներ, կարպետներ, թղթից պատրաստված կենդանիներ և այլն: Պատուհանից երևում են զանազան ծաղիկներ և բարձրահասակ գեղեցիկ ծառեր:Այ դրա համար էլ ես միշտ ընտրում եմ ընկեր Թամարի ջոկատը, նաև նրա համար, որ այնտեղ շատ հավես է և ընկեր Թամարը շատ լավն է:

  1. Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է: Նկարագրիր և բնութագրիր նրան։

Իմ ընկերները իմ դասարանցիներն են , և ուրիշ դասարանցիներ, որովետև նրանք ամեն պահին կարող են գալ օգնության:

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմի՛ր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։
  2. Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Ես կարդացել եմ տարբեր հեքիաթներ տարբեր գրքերից և չեմ գրել դրանց մասին իմ բլոգում:

  1. Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Կցիր հղումը։

Իմ ամենա սիրելի բանաստեղծուցյոնն է Երգում է ծովը, դաշտը, հովը:

Երգում է ծովը, դաշտը, հովը

  1.  Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Ես հիմա կարդում եմ Մատանիների տիրակալը, նրա հեղինակն է Ջոն Ռոնելդ Ռուալդա Տոլկինն է, ես նաև կարդում եմ Խոսող կապոտցը, իսկ նրա հեղինակը Ջերալդ Դարրելն է:

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Իմ այս տարվա ամենա սիրելի առարկաներն են Մաթեմ, Մայրենի, Անգլերեն, Մաթեմը որովհետև հետարքրքիր է և հումորով, Մայրենին որովետև հտարքրքիր է, Իսկ Անգլերենը որով ետև ես համեմատած ավելի առաջընդաձ եմ դարձել:

  1. Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Հովհաննես Թումանյան, Երկրաբանական, Պլանիտարիյում, Պատմահնագիտական, Ավետիկ Իսահակյան, Կոմիտաս, Սևաբերդ, Ավետիկ Իսահակյան, Եղիշե Չարենց, Գետամեչ:

 

  1. Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․

Իմ Ընտրուցյանբ գործողությունը Մարմնամարզուցյյունն է, Իմ ուսուչիչը Ընկեր Անդրանիկն է, Մենք Մարմնամարզության սրահում ամենից առաջ մարզվում ենի, իսկ հետո Ընկեր Անդրանիկը մեզ ազատ է թողում, այսինքն թողում է խաղալ:

  1. Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:
  2. Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Անգլլերեն

  1. Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։

Երբ ես միջին դպրոց գնամ ամեն մի մանրուգ կհիշեմ ամեն մի մարդ ամեն մի Ուսուչիչ։

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:

Իմ կարծիքով ինձ սպասում է Միջին դպրոցոմ Հայտնիյություն:

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։

Միջին դպրոցում կա գրադարան զանազան հետարքրքիր գրքերով, բայց իզուր Արևելյան Դպրոցում չկա:

  1. Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:
  2. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Արցյոք դու երբ գնաս Մայր դպրոց կհիշես և կայցելես Արևելան Դպրոցը և քո Ուսուչիչներին, գրիր ինչու:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով